Retur og reklamasjon
Her finner du informasjon om hva du gjør dersom du skal returnere en vare, dersom pakken din sendes i retur (uavhentede pakker), dersom pakken har fått skade under transport, om pakken mistes eller den inneholder mangler.
ANGRERETT OG RETUR: Du har 14 dagers returrett når du handler hos No14. Angrefristen løper fra den dagen du bestiller varen. For å returnere en vare ved bruk av angrerett må produktet være ubrukt og emballasje intakt. og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere. Det du betalte for varen vil bli tilbakeført når vi har mottatt returen. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.
Når angreretten benyttes skal du selv betale returport. Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar.
Dersom du ønsker å returnere varen for å bytte inn i en annen vare, betaler du porto selv.
RETURADRESSE:
W DESIGN AS (NO14)
STORGATA 14
8006 BODØ
NB! utleveringssted som velges er Narvesen Royalsenteret, Bodø.
OBS! Blir returen sendt til pakkeboks vil denne automatisk returneres til deg.
OBS! Blir returen sendt til annet utleveringssted kan den risikeres returnert til deg.
Normal returrett gjelder ikke matvarer.
Angreretten gjelder ikke tilbudsvarer, reprise eller salgsvarer.
UAVHENTEDE PAKKER: Postnord og Bring sin hentefrist er satt til 7 dager. Dersom du ikke henter pakken innen fristen sendes den i retur til No14 med MyPack Retur. Vi behandler saken straks pakken er mottatt hos oss. Du vil motta en melding fra oss om at pakken er mottatt i retur. Dersom bestillingen skal kanselleres må vi motta angrerettsskjema innen fristen på 14 arbeidsdager.
Dersom du ønsker å få pakken tilsendt på nytt ber vi deg ta kontakt på post@no14.no, så fort du mottar bekjed om at den er på vei i retur. Vi sender gjerne pakken på nytt mot en betaling av ny frakt på 100,-.
Dersom en uavhentet pakke skal kanselleres belastes kunden for 100,- (gebyr).
SKADET PAKKE UNDER TRANSPORT: Dersom bestillingen har fått tydelig skade under transport ber vi deg ta bilde av esken og skadene. Bildene og beskrivelse sendes sammen med ordrenummer og fult navn til post@no14.no. Du som kunde vil ikke bli belastet for skader som påføres under transport.
MISTET PAKKE: Når pakken sendes med Postnord kan du følge pakken din med springsnummer. Dersom bestillingen ikke kommer fram ber vi deg kontakte Postnord. Vi kan også hjelpe deg å spore pakken. Dersom du opplever leveringstiden er unormalt lang sendes en e-post med ordrenummer og beskrivelse av saken til post@no14.no. Vi hjelper deg kontinuerlig i saken og har tett oppfølging med Postnord.
FEILLEVERING ELLER MANGEL PÅ VARE: Hvis du:
a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:
Send en mail til: post@no14.no, eller kontakt oss på telefon (+ 47) 920 90 091.
Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen
Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.